Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Неділя, 22 липня 21:27
Анонси
В епіцентрі
Житомирських поліцейських привітали з професійним святом
Житомирських поліцейських привітали з професійним святом
Житомирських поліцейських привітали з професійним святомЖитомиряни вибороли перші місця на фестивалі «Зоряний прибій»В Житомирі ВО «Батьківщина» провела звітно-виборну конференціюНове освітлення музичної школи імені Бориса Лятошинського
Загрузка...
Загрузка...

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
http://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

13 декабря 2012, 12:04

Новоград-Волинський: Шляхи забезпечення емоційного благополуччя дітей

З урахуванням основних тенденцій в освіті визначаються пріоритетні напрями роботи психологічної служби та окреслюються напрями діяльності, які потребують підвищеної професійної уваги.
До таких питань відноситься психологічний супровід дітей із особливими потребами. Психофізіологічні особливості такої дитини, рівень її розвитку, потенційні можливості визначаються основними індикаторами, які беруться до уваги при розробці індивідуального плану розвитку.

Практичний психолог працює безпосередньо з дитиною, котра має особливості психофізичного розвитку, щодо збереження її здоров'я, пошуку та реалізації траєкторії оптимального розвитку, формування позитивної мотивації та стимулювання інтенцій до розвитку. Не останню роль в роботі з дітьми цієї категорії має забезпечення емоційного комфорту.

7 грудня 2012 року на базі ДНЗ №6 відповідно до плану методичної роботи ІМЦ з педагогічними працівниками відбувся семінар-практикум практичних психологів, соціальних педагогів навчальних закладів міста за участю працівників служби, вихователів-методистів ДНЗ, методистів ІМЦ, головного спеціаліста управління освіти і науки І.Р.Самойленко та Т.Л.Гурковської, головного редактора часописів «Практичний психолог. Дитячий садок», «Практичний психолог. Школа».

Дошкільний навчальний заклад №6 міста Новоград-Волинського комбінованого типу налічує 10 груп, серед яких логопедична група та 2 групи дітей із затримкою психічного розвитку. В якості ведучих характеристик дошкільників із ЗПР виділяють слабку емоційну стійкість, порушення самоконтролю у всіх видах діяльності, агресивність поведінки та її провокуючий характер, труднощі пристосування до дитячого колективу. Це вимагає пошуку особливих підходів до роботи, якісного психологічного супроводу. Практичний психолог ДНЗ №6 Михальчук Л.І. особливу увагу приділяє роботі з такими вихованцями, здійснює психокорекційну роботу на постійній основі.

Семінар з теми «Шляхи забезпечення емоційного благополуччя дітей із затримкою психічного розвитку» складався з декількох частин: вступної (виступ завідуючої ДНЗ №6 Медведчук З.П. про особливості діяльності груп для дітей з особливими потребами), інтерактивну взаємодію між учасниками семінару, практичну частину, яка містила в собі заняття «Алея гарного настрою» для дітей різновікової групи ЗПР та релаксаційну, під час якої відбулася приємна та змістовна розмова з Т.Л.Гурковською.

Психокорекційне заняття для дітей вразило присутніх своєю насиченістю, емоційністю, вдалим поєднанням методичних та психокорекційних прийомів. Практичний психолог в ігровій формі здійснювала корекцію уміння дітей проявляти емоції та почуття, розуміти реакції інших, стимулювати розвиток навичок спілкування та прояву емоцій в різних ігрових ситуаціях. Вразила креативність, працездатність, артистичність Ліни Іванівни, яка підготувала змістовний, яскравий, цікавий різноманітний дидактичний та роздатковий матеріал як для заняття з дітьми, так і для колег; дуже емоційно і цікаво провела семінар-практикум.

Т.Л.Гурковська розповіла про підготовку пілотних проектів журналів «Практичний психолог. Дитячий садок» та «Практичний психолог. Школа», поділилась планами та перспективами діяльності редакційної команди, запросила педагогів до активного друку на сторінках часописів, уточнивши вимоги та алгоритм написання і надсилання статей до редакції. Мова йшла в цілому і про емоційне благополуччя малюків в дитсадку та в умовах адаптації до школи, певні поведінкові прояви, пов’язані з особистісними характеристиками, роль родини у психологічному розвитку дітей тощо. Тетяна Леонідівна відповіла на ряд питань практичних психологів, зокрема, щодо особливостей діагностування в дошкільному навчальному закладі, використання традиційних і сучасних методик в діагностуванні дітей дошкільного і шкільного віку.

Окрема частина роботи семінару була присвячена безпосередньо спілкуванню з колегами. Ми отримали масу задоволення, виконуючи інтерактивні вправи «Подаруйте усмішку», «перебуваючи» на омріяному острові під час гри «Маленький острів», діагностуючи себе при виконані тесту «Про що говорять ваші малюнки», творчо працюючи над «Портретом сучасного психолога», осмислюючи мудрі вислови з «Чарівного сундучка», обмінюючись посмішками з колегами під час гри «Спілкування без слів» та навіть підводячи підсумки семінару з допомогою інтерактивної гри «Рефлексія».

Слова вдячності за змістовно та чудово організований захід висловлюємо адміністрації та членам колективу дошкільного закладу №6. Вони весь час були поруч, підтримували та допомагали, радо зустрічали гостей та учасників семінару.
Автор статті: Світлана ФІЛАНЧУК

За матеріалами: http://expreszt.com.ua
Погода, Новости, загрузка...