У Житомирському національному агроекологічному університеті 25 квітня відбулась щорічна міжвузівська студентська науково-практична конференція «Бізнес-комунікації та ІТ-маркетинг: від знань до практики», присвячена актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.
У заході взяли участь близько 60 представників маркетингової спільноти з числа науково-педагогічних працівників та студентства провідних вищих навчальних закладів м. Житомира, зокрема Житомирського національного агроекологічного університету, Житомирського державного університету ім. І. Франка, Житомирського державного технологічного університету, Житомирського торговельно-економічного коледжу КНТЕУ.
Обмін думками за результатами представлених наукових досліджень та практичних кейсів здійснювався за п’ятьма дискусійними панелями, а саме: актуальні тренди розвитку бізнес-комунікацій, ІТ-маркетингу й електронної комерції; формування Інтернет-простору маркетингової діяльності підприємств і організацій; сучасні інформаційно-комунікаційні технології; інноваційні моделі бізнес-комунікацій та ефективність підприємництва й практика використання інструментів маркетингу в on-line бізнес-процесах.
Доповідачами та слухачами конференції стали студенти зазначених вузів спеціальностей економічного профілю, т. ч. «Маркетинг», «Економіка підприємства», «Менеджмент ЗЕД», «Менеджмент організацій», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Конференція відбулась за сприяння, інформаційного та організаційного спонсорства ТОВ ITUA («Інформаційні технології України»), зокрема програмою конференції передбачено виступ спеціального доповідача Городецького Кирила, керівника відділу SEO та реклами ТОВ ITUA, з топ-доповіддю щодо особливостей українського ринку фахівців з ІТ-маркетингу. Ключова практична цінність участі у конференції для майбутніх маркетологів полягала у інтерактивному обговоренні позитивного досвіду використання інструментів Інтернет-маркетингу.
У цьому контексті особливий інтерес становила доповідь, представлена Пампурою Тетяною (учениця 11 класу ЖМГТ № 23) та Ліщук Веронікою (студентка Житомирського автодорожнього коледжу), як презентація особистого досвіду успішного застосування краудфандингу для реалізації соціально орієнтованих проектів.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють подяку колегам за активну участь у науково-практичному заході, підтримці високого рівня фахової дискусії та зацікавленість у розвитку маркетингової бізнес-освіти.