Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

П'ятниця, 19 квітня 08:55
Анонси
В епіцентрі
Волейбольний клуб «Житичі-Полісся» здобув бронзову сходинку Чемпіонату України
Волейбольний клуб «Житичі-Полісся» здобув бронзову сходинку Чемпіонату України
Волейбольний клуб «Житичі-Полісся» здобув бронзову сходинку Чемпіонату УкраїниЖитомирська волонтерка закликає містян продовжувати допомагати захисникамПроектна команда «Лабораторії підприємництва» взяла участь у тренінгу з підсилення спроможності громадЖитомирські артисти передали чергову гуманітарну допомогу Баранівській громаді

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
http://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

21 июля 2018, 12:49

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян у Житомирській митниці

Житомирська митниця ДФС приділяє особливу увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи, дотримуючись норм доброчесності та відкритості.

Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Конституцією України та Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

З початку року до Житомирської митниці ДФС надійшло 8 письмових звернень громадян, що на 3 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року (5), з них: 7 заяв (87,5%), 1 скарга (12,5 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-червні 2018 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи.

За результатами розгляду 8 звернень надано відповіді заявником у визначені законодавством терміни, з них 1 звернення переслане за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.

З початку року до Житомирської митниці ДФС надійшло 1 повторне та 1 дублетне звернення.

З початку року до Житомирської митниці ДФС надійшла 1 скарга на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень. Порівняно з минулим роком кількість скарг зменшилась на 1 одиницю, у 2017 році – 2 скарги.

Скарга стосувалась винесеної постанови про накладення штрафу за порушення митних правил. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» скарга є зверненням з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. В свою чергу, ст. 7 цього Закону заборонено направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.

Для забезпечення всебічного та кваліфікованого розгляду звернень, крім спеціалістів, до компетенції яких відносились питання, що вирішувалися, до списку виконавців обов’язково включався головний державний інспектор з питань юридичної роботи.

При підготовці відповідей заявникам працівниками Житомирської митниці ДФС не застосовується формальний підхід, оперативного вирішуються порушені питання, відповідь надається в повному обсязі та по суті питання.

Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Особистий прийом громадян посадовими особами Житомирської митниці ДФС здійснюється через громадську приймальну згідно графіків прийому громадян.

Графіки прийому постійно доводяться до відома громадян через субсайт територіального органу ДФС у Житомирській області офіційного веб-порталу ДФС, розміщені на інформаційних стендах адмінбудинку та всіх підрозділах митного оформлення Житомирської митниці ДФС.

Керівництво Житомирської митниці ДФС постійно працює над пошуком додаткових заходів з удосконалення роботи зі зверненнями громадян, приділяє увагу підвищенню професійного й освітнього рівня посадових осіб, проводяться попереджувальні профілактичні заходи, направлені на сумлінне виконання підлеглими посадових обов’язків, з метою унеможливлення будь-яких проявів корупції, порушень митного законодавства, дотримання етики поведінки при спілкуванні з громадянами.

З початку року здійснено 2 прийоми за зверненнями громадян, у відповідному періоді минулого року звернення від громадян на особистий прийом не надходили.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо митного оформлення товарів та транспортних засобів. Під час проведених особистих прийомів керівництвом Житомирської митниці ДФС надані вичерпні роз’яснення та прийняті відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. Відмов з боку посадових осіб Житомирської митниці ДФС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.

З метою ознайомлення громадян з діяльністю Житомирської митниці ДФС та покращення якості роботи зі зверненнями громадян на субсайті територіального органу ДФС у Житомирській області, інформаційних стендах Житомирської митниці ДФС, підрозділах митного оформлення здійснювалось регулярне розміщення інформації щодо графіків особистих прийомів громадян в Житомирській митниці ДФС.

Керівництво Житомирської митниці ДФС постійно працює над пошуком додаткових заходів з удосконалення роботи зі зверненнями громадян, приділяє увагу підвищенню професійного й освітнього рівня посадових осіб, проводяться попереджувальні профілактичні заходи, направлені на сумлінне виконання підлеглими посадових обов’язків, з метою унеможливлення будь-яких проявів корупції, порушень митного законодавства, дотримання етики поведінки при спілкуванні з громадянами.

На постійній основі Житомирською митницею ДФС забезпечувався кваліфікований, неупереджений, об’єктивний розгляд звернень громадян, здійснювався контроль за організацією та роботою зі зверненнями громадян.
Погода, Новости, загрузка...