Сервіс “Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі - Інформація).
Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.
За січень-жовтень 2018 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення, із них:
- 10 звернень стосовно реєстрації платником ПДВ;
- 16 звернень щодо подання Заяви про приєднання до Договору про визнання електронних документів;
- 3 звернення щодо перебування на спрощеній системі оподаткування;
- 6 звернень щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ;
- 1 звернення щодо бюджетних рахунків;
- 1 звернення щодо камеральної перевірки;
- 3 звернення щодо податкової звітності та звітності з ЄСВ;
- 4 звернення щодо своєчасності надання адміністративних послуг;
- 1 звернення щодо подання форми № 20-ОПП;
- 1 звернення щодо отримання податкової знижки;
- 2 звернення щодо кримінального провадження;
- 1 звернення щодо корупційних дій;
- 2 звернення щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- 1 звернення стосовно сплати земельного податку;
- 2 звернення щодо відображення податкового боргу в ІКП.
Із порушених питань платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено.