Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Вівторок, 26 березня 12:31
Анонси
В епіцентрі
Як будують амбулаторії нового типу на Житомирщині
Як будують амбулаторії нового типу на Житомирщині
Як будують амбулаторії нового типу на ЖитомирщиніСергій Сухомлин взяв участь у Першому ізраїльсько-українському муніципальному самітіЖитомирські рятувальники взяли участь у тактико-спеціальних навчаннях з організації взаємодії між силовими структурами області Ігор Гундич: Захищатиму кожну релігійну громаду, яка прийняла рішення про перехід до ПЦУ
Загрузка...
Загрузка...

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
http://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

8 ноября 2018, 15:51

На сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення за 10 місяців 2018 року

Сервіс “Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі - Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

За січень-жовтень 2018 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення, із них:

- 10 звернень стосовно реєстрації платником ПДВ;

- 16 звернень щодо подання Заяви про приєднання до Договору про визнання електронних документів;

- 3 звернення щодо перебування на спрощеній системі оподаткування;

- 6 звернень щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ;

- 1 звернення щодо бюджетних рахунків;

- 1 звернення щодо камеральної перевірки;

- 3 звернення щодо податкової звітності та звітності з ЄСВ;

- 4 звернення щодо своєчасності надання адміністративних послуг;

- 1 звернення щодо подання форми № 20-ОПП;

- 1 звернення щодо отримання податкової знижки;

- 2 звернення щодо кримінального провадження;

- 1 звернення щодо корупційних дій;

- 2 звернення щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- 1 звернення стосовно сплати земельного податку;

- 2 звернення щодо відображення податкового боргу в ІКП.

Із порушених питань платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено.
Погода, Новости, загрузка...