Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Середа, 14 листопада 22:05
Анонси
В епіцентрі
У Житомирі відбулось засідання з питань демаркації українсько-білоруського кордону
У Житомирі відбулось засідання з питань демаркації українсько-білоруського кордону
У Житомирі відбулось засідання з питань демаркації українсько-білоруського кордонуФотопроект "Погляд АТО - 1000 облич " представлено в міській раді«Газовий» брифінг Анжеліки Лабунської для журналістів місцевих ЗМІЗвернення Сергія Сухомлина до депутатів міської ради
Загрузка...
Загрузка...

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
http://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

8 ноября 2018, 15:51

На сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення за 10 місяців 2018 року

Сервіс “Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі - Інформація).

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

За січень-жовтень 2018 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 54 звернення, із них:

- 10 звернень стосовно реєстрації платником ПДВ;

- 16 звернень щодо подання Заяви про приєднання до Договору про визнання електронних документів;

- 3 звернення щодо перебування на спрощеній системі оподаткування;

- 6 звернень щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ;

- 1 звернення щодо бюджетних рахунків;

- 1 звернення щодо камеральної перевірки;

- 3 звернення щодо податкової звітності та звітності з ЄСВ;

- 4 звернення щодо своєчасності надання адміністративних послуг;

- 1 звернення щодо подання форми № 20-ОПП;

- 1 звернення щодо отримання податкової знижки;

- 2 звернення щодо кримінального провадження;

- 1 звернення щодо корупційних дій;

- 2 звернення щодо отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- 1 звернення стосовно сплати земельного податку;

- 2 звернення щодо відображення податкового боргу в ІКП.

Із порушених питань платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено.
Погода, Новости, загрузка...