Протягом 2018 року до органів ДФС у Житомирській області та Житомирської митниці ДФС надійшло 369 письмових звернень громадян, що на 88 звернень менше, ніж за 2017 рік (457), із них скарг – 6 (1,6% від загальної кількості звернень), пропозиції не надходили.
Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання: інформування про ухилення від сплати податків, праця і заробітна плата (звернення колишніх працівників), отримання роз’яснення з питань податкового законодавства.
Протягом 2018 року надійшло 6 скарг, що на 7 менше ніж за 2017 рік (13).
До органів ДФС у Житомирській області та Житомирської митниці ДФС надійшло 16 колективних звернень від 167 громадян, що на 1 аналогічне звернення менше, ніж за 2017 рік (15 звернень від 79 громадян).Питома вага колективних звернень склала 4% від загальної кількості звернень.
Масові звернення до органів ДФС у Житомирській області та Житомирської митниці ДФС не надходили. За звітний період надійшло 1 повторне звернення, 2 дублетних звернення та 2 неодноразових.
На всі звернення громадян надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та згідно чинного законодавства.
Крім цього здійснено 36 прийомів за зверненнями громадян, що на 1 звернення менше, ніж за 2017 рік (35 прийомів).
Питання, що порушувались під час особистого прийому громадян: реєстрація та облік платників податків, податок на додану вартість, податкова звітність, митне оформлення (ввезення, вивезення) товарів та транспортних засобів, відмова у митному оформленні та інші.
Під час особистого прийому на всі звернення громадян було надано роз'яснення в усній формі та згідно чинного законодавства.
На особистий прийом звернулись колективно 7 громадян по питанню нормативно-грошової оцінки по платі за земельні ділянки.