Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Червер, 25 квітня 02:11
Анонси
В епіцентрі
У Бердичеві працює Ветеранський хаб для підтримки Захисників та їх сімей
У Бердичеві працює Ветеранський хаб для підтримки Захисників та їх сімей
У Бердичеві працює Ветеранський хаб для підтримки Захисників та їх сімейВолейбольний клуб «Житичі-Полісся» здобув бронзову сходинку Чемпіонату УкраїниЖитомирська волонтерка закликає містян продовжувати допомагати захисникамПроектна команда «Лабораторії підприємництва» взяла участь у тренінгу з підсилення спроможності громад

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
http://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

13 сентября 2011, 09:02

Вітання чиновників обійшлося житомирянам майже в 11 тисяч гривень

Активістами «Демократичного Альянсу» до житомирського виконавчого комітету було подано
Нещодавно у засобах масової інформації з’явилась інформація, що до візиту Віктора Януковича на Житомирщину на київському шосе за одну ніч заклеїли до 15 біл-бордів портретом Президента України та текстом вітального характеру, пов’язаним з 20-ю річницею Незалежності України.

Активістами «Демократичного Альянсу» до житомирського виконавчого комітету було подано два запити на інформацію, щодо кількості та вартості розміщених біл-бордів, з вітаннями міського голови Житомира та Президента України.

Отримані відповіді, що містили запитувану інформацією. По важкозрозумілим причинам, виконавчий комітет класифікував дані «вітання» як соціальну рекламу - так зазначено в текстах відповідей на запити. Щодо кількості біл-бордів, то виконком повідомив, що з вітальним обличчям Президента було розміщено 10 рекламних бордів, а з привітанням міського голови - 15 шт. Варто зазначити, що дана кількість включає в себе не лише біл-борди, розташовані на під’їзді до Житомира, а загальну кількість рекламних щитів по місту. Виникає питання, хто ж допустився помилки: журналісти, що мандрували київським шосе чи працівники органів влади, що забули врахувати ще якісь рахунки, пов’язані з виготовленням та розміщенням вищезгаданої «соціальної реклами».

Сумарна вартість задекларованих «вітань» від міського голови та Президента склала 10 798,74 грн.

Також в обох відповідях повідомляється, що виготовлення та розміщення у. Житомирі «соціальної реклами», пов’язаної з відзначенням Дня Незалежності України, доручено комунальному підприємству «Реклама». Окрім того, акцентується увага, що КП «Реклама» є юридичною особою, а доходи підприємство одержує від здійснення фінансово-господарської діяльності, фінансування із бюджету не отримує, тому при виготовленні та розміщенні «соціальної реклами» кошти міського бюджету не використовувались.

У своїх відповідях, влада дуже переконливо та аргументовано обґрунтовує свою економність, адже не витратила ні копійки з бюджету і «соціальний» ефект подібної реклами. Але чи достатніми є ці аргументи для розміщення персоналізованої реклами за кошти підприємців, а не зображених персон? В чому ж полягає та соціальна складова ефекту позитивних флюїд, що линуть від портрету міського голови чи Президента? Кому потрібні вітання через 5 днів після свята?

житомир ньюс
Погода, Новости, загрузка...