Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Субота, 04 жовтня 19:59
Анонси
В епіцентрі
У Житомирі відбулися заходи з нагоди Дня Захисників та Захисниць України
У Житомирі відбулися заходи з нагоди Дня Захисників та Захисниць України
У Житомирі відбулися заходи з нагоди Дня Захисників та Захисниць УкраїниУ Бердичеві відбулося відкриття дитячого будинку сімейного типуЛіцей №25 у Житомирі стане «Школою майбутнього»Фахівці ДСНС Житомирщини урочисто відзначили День рятівника

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
https://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

19 сентября 2013, 23:30

Как в Житомире бывшие соратники по оппозиции «воюют» в социальных сетях

Позавчера в Житомире проводился мониторинг количества маршрутных такси по улице Киевской. "По предварительным подсчетам по улицам Житомира "работает" от 40 до 80 левых машин. Они имеют номера конкретных маршрутов, конкретных хозяев и конкретную крышу в исполкоме", - об этом на своей страничке в Фэйсбук написал известный политик, бизнесмен и глава фракции "Фронт Змин" в областном совете Сергей Сухомлин.

Сергей Сухомлин
Вчера мониторили количество маршрутных такси по Киевской. По предварительным подсчетам по улицам Житомира "работает" от 40 до 80 левых машин. Они имеют номера конкретных маршрутов, конкретных хозяев и конкретную крышу в исполкоме. Почему двенадцать студентов с аппаратурой за сутки дали реальную картину с маршрутками в Житомире, а целое управление из года в год кормит нас сказками? У ТТУ просто нет шансов. На этом фоне "забота " о зарплате работников ТТУ со стороны городских властей выглядит особо цинично.

На что бывший однопартиец Сергея Сухомлина Юрий Мойсеев, который занимает должность заместителя мэра Житомира, ответил:

Yury Moyseev
Дякую, Сергій Іванович, за проведену роботу! Не можу сказати, що ця інформація для мене нова та не відома, хоча розрахунок щодо лівих машин в місті від 40 до 80, м’яко кажучи, трошки перебільшений. Скажу інше, на сьогоднішній день, я володію набагато більшою інформацією, майже по кожному перевізнику, яка є не менш цікавою. За моєї ініціативи, управління транспорту міської ради, спільно з КП ЖТТУ та контролюючими органами, вже майже 2 міс. проводять перевірки всіх маршрутів міських та приміських, які мають відношення до міста. Ви запитаєте: «чому я нічого не роблю з цією інформацією?» А все залежить від того, який результат ми хочемо отримати. Поговорити чи реально щось змінити? Я особисто ставлю собі за мету, наведення порядку в транспортному господарстві міста, провести реорганізацію маршрутної мережі в місті (за рахунок зменшення кількості маршрутів та переведення їх з центральних вулиць на другорядні), створення ефективної та зручної схеми руху, де основним перевізником буде КП ЖТТУ, надання якісних послуг мешканцям міста меншою кількістю перевізників та оновленим транспортом. Але для того, щоб досягти цієї мети необхідно:
1. Бажання щось змінити;
2. Отримати підтримку з боку міського голови, губернатора та контролюючих органів;
3. Знайти шляхи оновлення та збільшення рухомого складу КП ЖТТУ;
4. Провести системні перевірки та зібрати детальну інформацію, отримати серйозні, безперечні докази щодо порушень перевізниками умов договору та норм чинного законодавства в сфері пасажирських перевезень;
5. Проінформувати та переконати громаду міста, що ці зміни на їх користь;
Для чого це все необхідно? Тому що сьогоднішні перевізники, це вже не ті перевізники-водії, які мали 1-2 автобуси та кредити, а це вже серйозні, поважні люди, з великими статками, представлені самі та мають гарні зв’язки в різних вертикалях влади.
Тому, на мою думку, провести моніторинг кількості автобусів по вулиці Київській дуже замало. Для досягнення реального результату необхідно серйозно, ґрунтовно, без лишнього поширення інформації підготуватись, а тільки після цього діяти! Я впевнений, що для Вас ця інформація є також не нова, Ви 4 роки були депутатом міської ради і в ті часи ситуація з ТТУ та перевізниками була не на багато краща. Ви знаєте хто стоїть за кожним маршрутом і які кошти там обертаються. Цю систему так просто і швидко не зламати. Але питання наведення порядку в транспортній мережі міста та повернення до ТТУ минулих потужностей, для мене є одним з головних питань, чому я і погодився на посаду заступника міського голови. Для інформації скажу, що мій батько майже все життя пропрацював в ТТУ. Якщо я зрозумію, що в мене не виходить, те що я запланував, я не буду триматися за посаду. Посада заступника міського голови для мене, як інструмент в вирішенні проблемних питань нашого міста і не більше. Ще раз дякую за активність, сподіваюсь на розуміння та підтримку на сесії обл.ради.

С ответом Сергей Сухомлин не заставил долго ждать

Сергей Сухомлин
И на бюджетной комиссии , и на согласительном совете я отстаивал право ТТУ на субвенцию. Из городских чиновников никого не видел. Я рад ,вы так гордо сообщаете о своей информированности , но сокрытие этой информации чиновником или попытка получить с этого, или слабость. И то и другое уважения не вызывает.

Как в Житомире бывшие соратники по оппозиции «воюют» в социальных сетях

Как в Житомире бывшие соратники по оппозиции «воюют» в социальных сетях
За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Погода, Новости, загрузка...