Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

П'ятниця, 21 листопада 18:14
Анонси
В епіцентрі
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»Житомирщина готова до викликів зими. В області створено понад 700 пунктів незламностіНа Житомирщині відбулося П’яте регіональне засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові УкраїниСформовано новий склад молодіжної ради при Житомирській ОВА

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
https://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

6 ноября 2012, 11:26

Стало відомо, скільки коштувала перемога опозиції в Житомирі. Відео

Стало відомо, скільки коштувала перемога опозиції в Житомирі. Відео
Як повідомляє Рупор Житомира, на своїй прес-конференції лідер Об’єднаної опозиції в Житомирській області та переможець виборів в самому обласному центрі (виборчий округ №62) Геннадій Зубко розкрив таємницю – в скільки обійшлася його передвиборча кампанія.

«Один мільйон сто сорок тисяч гривень. В мене відкритий виборчий фонд і там є публічна інформація з приводу того, хто вносив гроші, як вносили гроші і нащо вони витрачалися», - наголосив Геннадій Григорович, та додав, що вже підписав остаточний звіт і його подали до Центральної виборчої комісії.

«Але я вважаю, що я би з більшою душею, з більшою свідомістю краще ці гроші витратив на ту допомогу, яку сьогодні потребує кожна людина в Житомирі та Житомирській області. Нажаль, для того аби перемагати – мало бути людиною, яка спілкується з людьми один на один, або очі в очі. Потрібно ще витрачати гроші на засоби масової інформації, потрібно витрачати гроші на зовнішню рекламу, потрібно доносити ту ідею, яку ти можеш донести до людей», - заявив політик.

За словами опозиціонера, якби йому надали можливість бути присутнім у комунальних ЗМІ та обласному державному телебаченню, то ця сума була набагато менша.

«Нам прийшлося випускати свою газету, для того, щоб достукатись до людей. Я провів 190 зустрічей, на які прийшло 19,5 тисяч людей», - підкреслив Геннадій Григорович.

Як вважає політик, така колосальна робота була проведена саме за рахунок того, що він не мав можливості бути присутнім на телебаченні, і таким чином не зміг охопити тих виборців, які могли б проголосувати.

«Це та робота, яку я провів, саме через те, що не допускався на канали. Але – я вдячний за це. Я дуже вдячний, тому що ті 190 зустрічей, які я провів на протязі 2,5 місяців, вони дали мені можливість зрозуміти, які сьогодні потрібно виставляти пріоритети. Зрозуміти, як люди сьогодні прагнуть змін, як вони хочуть впливати на своє життя», - наголосив відомий політик та бізнесмен Геннадій Зубко.

За матеріалами: http://expreszt.com.ua
Погода, Новости, загрузка...