Основне питання, з приводу якого зібралися представники чи не усіх рівнів влади – стан із заборгованістю з виплати заробітної плати працівникам підприємства.
Для виходу із ситуації величезного недофінансування ТТУ
Житомирський міський голова Володимир Дебой надав декілька пропозицій народним депутатам, впровадження яких у компетенції Верховної Ради України. Про це повідомляє
Рупор ЖитомираМіський голова наполягає на збільшенні субвенції за пільгове перевезення громадян до рівня 100-відсоткового відшкодування таких перевезень у 2013 році. Для повного вирішення ситуації керівник Житомира пропонує ще один вихід – монетизацію пільг. Громадяни пільгових категорій повинні отримувати фінансову допомогу від держави, у тому числі на проїзд в електротранспорті. Таким чином кожен зможе особисто вирішувати, куди спрямувати кошти: чи на проїзд, чи на інші власні потреби. Це буде чесно і відносно ТТУ, і відносно людини, яка має пільги, – упевнений міський голова.
У свою чергу позицію Житомирського міського голови підтримав народний депутат Геннадій Зубко, який заявив, що займеться розробкою законопроекту щодо монетизації пільг.
«Ми все зробимо так, аби субвенція не розподілялася у ручному режимі, а отримували її люди і вирішували самі: чи їм їхати на тролейбусі, чи додатково купити кусок хліба», - пообіцяв присутнім опозиційний депутат.
Як ми вже повідомляли, 17 січня 2013 року відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Мінрегіоном та Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України». Під час підписання Меморандуму,
Житомирський міський голова Володимир Дебой підняв питання щодо надання адресної фінансової допомоги в частині перевезень громадським транспортом – питання монетизації пільг.
Саме
Володимир Дебой висловив підтримку надання адресної допомоги населенню, адже люди, які проживають у Народичах, Олевську та інших населених пунктах мають такі ж самі пільги, як і житомиряни, зокрема, щодо безкоштовного проїзду в електротранспорті.
«Люди мають отримувати справедливу монетарну компенсацію і використовувати ці кошти на власний розсуд: чи на проїзд в електротранспорті, чи на інші потреби. Це той механізм, який дозволить комунальним підприємствам вийти зі штучно створених збитків», – висловив свою позицію Володимир Дебой.