З метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, про можливі корупційні дії з їхнього боку, вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також упередження контрабанди (далі – інформація), діє антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за єдиним телефонним номером (044) 284-00-07.
На сервіс «Пульс» цілодобово приймається інформація, реєструється та передається для її негайного розгляду до структурного підрозділу або територіального органу ДФС.
Так, з початку року станом на 01.09.2016 року на сервіс «Пульс» надійшло 30 звернень, що на 17 звернень менше, ніж у аналогічному періоді минулого року.
В звітному періоді за тематикою звернення поділялись щодо:
- звітності та реєстрації накладних – 10;
- реєстрації платником єдиного податку – 2;
- корупційних дій – 1;
- система електронного адміністрування ПДВ – 9;
- щодо роботи органів ДФС – 7;
- щодо перевірки суб’єктів господарювання - 1.
Слід зазначити, що протягом серпня поточного року звернення на сервіс «Пульс» не надходили.