З метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, про можливі корупційні дії з їхнього боку, вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також упередження контрабанди, діє антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за єдиним телефонним номером (044) 284-00-07.
Протягом січня–вересня 2016 року на телефонну лінію антикорупційного сервісу «Пульс» надійшло 30 звернень від жителів Житомирщини. Про це повідомили в Головному управлінні ДФС у Житомирській області.
Аналіз проблем, з якими платники зверталися на антикорупційний сервіс, свідчить, що найбільше питань виникало щодо звітності та реєстрації накладних, режиму і порядку роботи органів ДФС та з приводу системи електронного адміністрування ПДВ.
Фахівцями органів ДФС проведено невідкладний та якісний розгляд звернень, які надійшли через сервіс «Пульс» та за результатами їх розгляду проінформовано заявників про вжиті заходи.
Слід зазначити, що протягом серпня-вересня поточного року звернення на сервіс «Пульс» не надходили.