Одним із ключових завдань в організації роботи з розгляду звернень громадян Житомирської ОДПІ є забезпечення постійного зв'язку між фіскальною службою і громадянином, вирішення важливих проблем кожної людини. З цією метою кожний громадянин має можливість звернутись до податкової інспекції не тільки особисто, а й письмово.
З метою визначення проблемних питань податковою інспекцією щомісячно проводиться аналіз стану роботи зі зверненнями громадян. Так, за січень – жовтень 2016 року надійшло 159 письмових звернень, що на 28 звернень більше, ніж за відповідний період 2015 року.
Ріст письмових звернень відбувся у зв’язку з надходженням великої кількості повідомлень, які стосуються питань інформування про ухилення громадян від сплати податків. Слід відзначити, що за результатами розгляду даних звернень 151 – розглянуте та надані грунтовні роз’яснення заявникам, 8– переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».Також, не варто забувати про те, що кожен громадянин має право на особистий прийом, який проводять посадові особи Житомирської ОДПІ. З початку року на особистий прийом звернулося 11 громадян.
Інформацію про графіки особистого прийому посадових осіб розміщено на інформаційних стендах Житомирської ОДПІ та на субсайті ГУ ДФС у Житомирській області (http://zt.sfs.gov.ua/).