Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Питання практичної реалізації громадянами права на звернення, наданого їм Конституцією України, регулюється Законом України «Про звернення громадян».
Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян призводить до збільшення довіри суспільства до органів ДФС та підвищення їх іміджу, сприяє зростанню податкової свідомості як платників податків, так і громадян щодо добровільної сплати податків та своєчасному наповненню бюджетів усіх рівнів.
За 2016 рік до Житомирської ОДПІ надійшло 180 письмових звернень громадян, що на 4 звернення більше, ніж за 2015 рік, з них: 177- заяв (98%), 3- скарги (2 %). Найчастіше громадяни порушували такі питання: інформування про ухилення від сплати податків, контрольно-перевірочна робота, щодо проведення перевірки на предмет незаконної підприємницької діяльності, здачі квартири в найм та несплати податків із отриманих доходів, отримання інформації про третю особу. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів, встановлених законом. Громадянам надані вичерпні відповіді.
За відповідний період надійшло три скарги. За результатами розгляду 2 скарги на дії, бездіяльність посадових осіб Житомирської ОДПІ, з них 1 не підтвердилась, інша перенаправлена за належністю та 1 знаходиться на виконанні.