З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації надання інформації за запитами відповідно до Закону України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон № 2939) Головним управлінням ДФС у Житомирській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, на які надійшли засобами поштового зв’язку, електронною поштою, факсом, телефоном.
До органів ГУ ДФС у Житомирській області станом на 01 березня 2018 року відповідно до Закону №2939 поштою та електронною поштою надійшло 37 запитів на інформацію, у тому числі:
- від фізичних осіб – 13 запитів;
- від юридичних осіб – 24 запитів.
Працівниками підрозділів обслуговування платників ГУ ДФС області проведено роз’яснювальну роботу із запитувачами, у тому числі: у результаті розгляду запитів на інформацію: задоволено – 32 запита; відмовлено на підставі п.1 ст.22 Закону №2939-VI – 5.
На вказані запити на інформацію відповіді надані у встановлені законодавством терміни.
До уваги запитувачів!
Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації», цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».
Деякі запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультацій з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення; оплатністю тощо.
Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», а запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».