Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Середа, 19 листопада 08:04
Анонси
В епіцентрі
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»Житомирщина готова до викликів зими. В області створено понад 700 пунктів незламностіНа Житомирщині відбулося П’яте регіональне засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові УкраїниСформовано новий склад молодіжної ради при Житомирській ОВА

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
https://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

18 февраля 2019, 09:46

Платники податків Житомирщини отримали понад 10 тисяч адміністративних послуг

Протягом січня 2019 року до Центрів обслуговування платників органів фіскальної служби у Житомирській області звернулося 10 тисяч 633 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг.

Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, реєстрація книг обліку розрахункових операцій, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, надання витягу з реєстру платників єдиного податку, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів, видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється, зокрема, у 14-ти центрах обслуговування платників.

Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечує 71 працівник органів ДФС у Житомирській області згідно графіків чергування.

Вся актуальна інформація та перелік адміністративних послуг (інформаційні і технологічні картки, бланки заяв та зразки їх заповнення) розміщується у кожному центрі обслуговування платників органів ДФС у Житомирської області.

Також на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) розміщена наявна інформація про перелік адміністративних послуг, а також є інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв.
Погода, Новости, загрузка...