Протягом січня 2019 року до Центрів обслуговування платників органів фіскальної служби у Житомирській області звернулося 10 тисяч 633 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг.
Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, реєстрація книг обліку розрахункових операцій, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, надання витягу з реєстру платників єдиного податку, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів, видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється, зокрема, у 14-ти центрах обслуговування платників.
Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечує 71 працівник органів ДФС у Житомирській області згідно графіків чергування.
Вся актуальна інформація та перелік адміністративних послуг (інформаційні і технологічні картки, бланки заяв та зразки їх заповнення) розміщується у кожному центрі обслуговування платників органів ДФС у Житомирської області.
Також на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) розміщена наявна інформація про перелік адміністративних послуг, а також є інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв.