Послідовність дії одержувача послуг щодо отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі
1. Одержувач послуги звертається до сектору-дозвільний центр департаменту економічного розвитку міської ради із заявою встановленого зразка щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
2. Представник комунального підприємства «Реклама» (далі КП «Реклама») перевіряє комплектність документів та додержання вимог щодо їх оформлення.
3. Одержувачу послуги видається довідка з описом поданих документів.
4. Зареєстрована заява з пакетом документів не пізніше наступного робочого дня передається адміністратором дозвільного центру в КП «Реклама».
5. Заява реєструється КП «Реклама» протягом 3-х робочих днів в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
6. Спеціалісти КП «Реклама» протягом 5 днів з дати реєстрації заяви перевіряють місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого одержувача або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.
7. Керівник КП «Реклама» приймає рішення про встановлення за одержувачем пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету.
8. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету КП «Реклама» протягом 3-х днів готує одержувачу мотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого одержувача на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого комітету міської ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає через адміністратора дозвільного центру всі подані одержувачем документи.
9. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, одержувач протягом 3-х днів укладає договір на тимчасове користування цим місцем .
10. Пріоритет встановлюється строком на 3 місяці з дати прийняття керівником КП «Реклама» відповідного рішення та може бути продовжений на той самий термін у разі письмового звернення одержувача щодо продовження строку оформлення дозволу та у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації для розташування складної спеціальної конструкції.
11. Впродовж дії строку пріоритету на заявлене місце розташування рекламного засобу, щомісяця одержувачем справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25%, а в разі продовження строку пріоритету, в зв’язку з письмовим зверненням одержувача щодо продовження строку оформлення дозволу та з необхідністю виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації для розташування складної спеціальної конструкції, справляється в розмірі 100% від плати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, яка знаходиться на території міста Житомира.
12. Протягом 5-ти днів з дати прийняття рішення про встановлення пріоритету одержувач повертає представнику КП «Реклама» в дозвільний центр підписаний другий примірник договору на тимчасове користування місцем та копію документу, що підтверджує внесення відповідного платежу.
13. Після сплати відповідного платежу КП «Реклама» готує погоджувальну частину та через дозвільний центр видає одержувачу послуги.
14. Одержувач послуги погоджує місце розміщення зовнішньої реклами з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціальним уповноваженим органом – управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради.
На вимогу КП«Реклама» місце розміщення рекламного засобу погоджується з:
- Державтоінспекцією – у разі розміщення на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
- відповідним центральним або місцевим органом влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам’яток і в межах об’єктів природно-заповідного фонду;
- власником (утримувачем) інженерних комунікацій у випадку розміщення зовнішньої реклами в межах охорони зон цих комунікацій.
Вищезазначені організації в рамках власних повноважень погоджують місце розташування зовнішньої реклами протягом п’яти робочих днів з дати звернення одержувача послуги.
15. У разі погодження місця розташування рекламного засобу КП «Реклама» впродовж 15 робочих днів із дати одержання погоджувальної частини готує і подає виконавчому комітету міської ради пропозиції та проект відповідного рішення.
16. Виконавчий комітет міської ради впродовж 5 робочих днів приймає рішення про надання одержувачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами або про відмову в його наданні.
17. У разі прийняття рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами КП «Реклама» протягом 5-ти робочих днів з дати прийняття рішення міськвиконкому готує документи дозвільного характеру, підписує, скріплює печаткою та протягом одного дня передає адміністратору дозвільного центру.
18. Рішення про відмову у наданні дозволу протягом 5-ти робочих днів з дати його прийняття передається КП «Реклама» адміністратору дозвільного центру.
19. Адміністратор дозвільного центру не пізніше наступного робочого дня повідомляє одержувача послуги про місце і час видачі документу дозвільного характеру або про відмову в його видачі.
20. Відповідно до прийнятого рішення міськвиконкому про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами одержувач послуги отримує в дозвільному центрі договір на розміщення зовнішньої реклами, який необхідно укласти у семиденний термін з дня прийняття відповідного рішення та здійснити всі необхідні платежі за тимчасове користування місцем розміщення зовнішньої реклами.