Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Середа, 19 листопада 09:53
Анонси
В епіцентрі
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»Житомирщина готова до викликів зими. В області створено понад 700 пунктів незламностіНа Житомирщині відбулося П’яте регіональне засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові УкраїниСформовано новий склад молодіжної ради при Житомирській ОВА

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
https://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

10 апреля 2020, 11:23

Поліція Житомирщини застерігає: працівники банку не запитують паролів по телефону

Протягом 10 квітня до Житомирського відділу та Пулинського відділення поліції надійшли два схожих повідомлення про ошуканства. В обох випадках телефонні шахраї представилися працівниками банку та обманули людей на загальну суму у понад 30 тисяч гривень. Розпочаті досудові розслідування.

Так, вранці 9 квітня до поліції звернувся 31-річний житель Пулинського району. Зі слів чоловіка, напередодні ввечері до нього зателефонував невідомий, представився працівником банку, послугами якого користується заявник, та повідомив про несанкціоновані операції з його карткою й необхідність її заблокувати.

Після того, як чоловік виконав усі рекомендації псевдопрацівника, з його рахунку було знято близько 20 тисяч гривень.

Схожий випадок стався 9 квітня із 44-річною житомирянкою. Чоловік на іншому кінці слухавки назвався працівником служби безпеки банку, так само скористався довірою заявниці, після чого з її картки були зняті 12 тисяч гривень. Вже за кілька годин жінка звернулася до поліції.

За обома фактами слідчі розпочали кримінальні провадження, у рамках яких тепер встановлюють осіб псевдопрацівників.

Водночас правоохоронці звертаються до полісян: пам’ятайте, працівники банку не в праві знати жодних паролів та пін-кодів вашого рахунку, тим більше запитувати ці данні в телефонному режимі!

Отримавши дзвінок від сумнівного банківського працівника, не виконуйте жодних його рекомендацій, не повідомляйте йому будь-яких конфіденційних відомостей. Покладіть слухавку та перетелефонуйте на «гарячу лінію» вашого банку.

У разі виконання операцій зі своїм рахунком, уважно читайте відомості, зазначені у підтверджуючих смс-повідомленнях.

Бережіть себе та своє майно і будьте здоровими!
Погода, Новости, загрузка...