На баланс підприємства було прийнято обладнання системи аудіоконтролю та програмно-технічний комплекс системи оповіщення керівного складу на випадок виникнення надзвичайних ситуацій. Оператори підприємства в цілодобовому режимі здійснюють прийом звернень громадян з будь-якого питання.
За 2011рік центром опрацьовано та передано виконавцям більше 5000 звернень громадян.
У штаті підприємства перебуває 10 чоловік, 7 з яких - оператори; на даний момент усі працівники пройшли професійну підготовку та різного плану інструктажі в управлінні з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Житомирської міської ради.
На підприємстві налагоджено сучасне цифрове обладнання, що дозволяє приймати дзвінки по РRІ-каналу відразу від 30-ти абонентів. Програмне забезпечення підприємства дозволяє здійснювати прийом і розподіл звернень, їх сортування за виконавцями, здійснювати аналіз та динаміку виконання. Усі прийняті дзвінки і дані зберігаються з накопичувальним порядком.
Завдяки налагодженій системі контролю, аналітичну роботу підприємства можна здійснювати за багатьма параметрами, а саме: навантаження на одного оператора, кількість позитивних рішень за зареєстрованими зверненнями, аналіз найбільш проблемних питань за будь-який період часу та динаміку їх виконання.
Відповідно до плану основних заходів цивільного захисту населення на 2011 рік та на підставі розпорядження міського голови підприємство брало участь у командно-штабних навчаннях з питань організації цивільного захисту населення.
На даний час проводиться тестування системи оповіщення керівного складу цивільного захисту міськвиконкому та керівників підприємств міста у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації на території міста.
Спільно з персоналом управління по зв'язках з громадськістю міської ради була проведена робота, що дала можливість міському голові та його заступникам, а також керівникам комунальних служб на офіційному сайті міської ради в режимі реального часу та з будь-якого місця, де є доступ до мережі Інтернет, бачити ситуацію в місті щодо виконання звернень громадян та аварійних ситуацій в місті.
За активної участі департаменту економічного розвитку міської ради було створено та внесено на затвердження міської ради Програму інформаційної взаємодії, координації та контролю роботи підприємств, установ організацій міста, задіяних в життєзабезпеченні населення м. Житомира на 2011-2013роки. Підприємство співпрацює з усіма службами, виконавчими органами міської ради, комунальними виробничими житловими ремонтно-експлуатаційними підприємствами, що несуть відповідальність за забезпечення сприятливих умов життєдіяльності міста.
Враховуючи викладене вище, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради