Поліція закликає бути обачними під час телефонних розмов з працівниками банківських установ.
На жаль, такими фахівцями часто називаються шахраї. Входячи у довіру, вони виманюють у співрозмовників інформацію, що дозволяє отримати доступ до їх банківських рахунків. Саме у таку пастку потрапила 71-річна жителька Коростенщини, яка у результаті втратила близько 35 тисяч гривень.
Про те, що з її рахунку зникли кошти, жінка повідомила до поліції 16 жовтня. Вона розповіла, що цього ж дня до неї зателефонувала працівниця банку та переконала, що з її карткою проводяться шахрайські дії. Для «захисту від стороннього втручання» попросила вказати номер картки, строк дії та CVV-код. Потому пенсіонерка отримала на свій мобільний повідомлення про списання з рахунку заощаджень.
Нині розпочато досудове розслідування за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) КК України. Поліцейські встановлюють причетних до правопорушення.