Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

Середа, 19 листопада 15:07
Анонси
В епіцентрі
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»Житомирщина готова до викликів зими. В області створено понад 700 пунктів незламностіНа Житомирщині відбулося П’яте регіональне засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові УкраїниСформовано новий склад молодіжної ради при Житомирській ОВА

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
https://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

12 июля 2024, 13:49

На номер «112» за медичною допомогою звернулося близько 4 тис осіб Житомирської області

Про це повідомляють у службі захисту інформації та кібербезпеки КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради.



Так, зараз у Центр надходять дзвінки не тільки за номером 112, а й за всім звичним номером 103. Нині йде робота над алгоритмом розподілу дзвінків за типом події. Це надасть змогу обслуговувати населення в залежності від характеру події, яка сталася, та оперативно спрямовувати диспетчерами дзвінки на лінію «112» до відповідальних установ.



Крім того, у Центрі зазначають, що єдиний номер «112» застосовується також у Європі, що надає змогу гостям України з легкістю отримати необхідну допомогу. Також спеціалісти мають змогу надавати допомогу глухонімим особам за допомогою спеціального чату. Також об’єднання номерів служб допомоги та порятунку у єдину інформаційну систему «112» унеможливлює здійснення хибних дзвінків, зокрема у випадку, коли людина проживає на межі однієї області з іншою та не може викликати допомогу з центру області свого проживання.



На диспетчерській лінії в Житомирській області працює 15 осіб у зміну. Частина з них приймають дзвінки, обробляють їх, та передають іншим диспетчерам, котрі в свою чергу спрямовують їх до відповідної служби залежно від того, якого характеру сталася подія.



У КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» зазначають, що загалом за більше ніж 5 місяців роботи єдиної телефонної лінії «112» до Центру надійшло близько 4 тисяч дзвінків щодо невідкладної допомоги.



Нагадаємо, що зараз служба 112 працює у центральному макрорегіоні – це місто Київ, Київська, Житомирська, Вінницька, Чернігівська і Черкаська області. Також екстрені виклики за номером 112 доступні у Львові і Львівській області. До кінця 2024 року на всій території України буде працювати “112”.
Погода, Новости, загрузка...