Житомирським споживачам товари, що виростили і виготовили аграрії області. У минулому році в регіоні вироблено півмільйона тон молока, тисячі тон картоплі, десятки тон цукру, і усі ці вироблені і вирощені продукти обласна влада та товаровиробники хочуть бачити на полицях житомирських супермаркетів. Для початку із можливих партнерів у проекті реалізації продукції обласних аграріїв розглядають із торгівельним центром «Метро». Обмінювались пропозиціями під час спільної зустрічі у стінах облдержадміністрації. Про те чи знайдеться місце на полицях «Метро» для сільськогосподарської продукції Житомирщини знають наші кореспонденти.
У «Метро» є що продавати житомирським аграріям, впевнений очільник області Сергій Рижук, саме голова облдержадміністрації виступив посередником і головним ініціатором у стосунках товаровиробників і представників торгівельної мережі «Метро». Збут, якість, доступна ціна, - такий ланцюг успіху вибудував Сергій Рижук для обох сторін, враховуючи також інтереси споживачів.
Співпраця аграріїв і представників мережі супермаркетів «Метро» дасть можливість скоротити шлях від виробників до споживачів, і убезпечити продукти від своєрідних «закруток» та посередників.
Зі свого боку, вислухавши увесь перелік того, що виробляється і вирощується у Житомирській області, представники «Метро» у своїх намірах однозначні, до співпраці із аграріями – готові.
Жако Булен – директор ТОА «МЕТРО Cash & Cary Україна» «Ми прийшли до організації цієї зустрічі аби підтримати вас, подивитись як ми можемо з вами співпрацювати, як ваші товари можуть потрапити на наші полиці, і як ми зможемо допомогти вам розвивати ваш бізнес.»