Житомир-Експрес
регіональний сайт новин

П'ятниця, 21 листопада 18:01
Анонси
В епіцентрі
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»
На Житомирщині відбувся аграрний форум у межах проєкту «Діалог влади та бізнесу»Житомирщина готова до викликів зими. В області створено понад 700 пунктів незламностіНа Житомирщині відбулося П’яте регіональне засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові УкраїниСформовано новий склад молодіжної ради при Житомирській ОВА

Программа телепередач на TVgid.ua.
Все последние новостиУкраины на ukr.net.
Автопродажа Renault для автолюбителей Украины.
https://job.ukr.net/ - вакансии со всей Украины.

7 апреля 2025, 16:38

Поліція Коростенщини застерігає від шахрайської схеми «дзвінок від працівника банку»

Слідчі відділення поліції № 1 (м. Овруч) Коростенського РУП встановлюють причетних до заволодіння заощадженнями 61-річної жительки Гладковицької громади. Внаслідок шахрайства жінка втратила майже 20 тисяч гривень.


Потерпіла розповіла, що ввечері 1 квітня їй зателефонував невідомий, який назвався працівником банку. Він повідомив, що її мобільний банківський додаток нібито заблоковано, і для відновлення доступу потрібно натиснути цифру «1» на клавіатурі телефону.


Протягом наступних хвилин жінка ще отримала кілька аналогічних дзвінків і щоразу натискала вказану цифру. Згодом, коли вона спробувала увійти до мобільного додатку, її акаунт був заблокований, а пароль – недійсним. Перевіривши свої банківські рахунки, жінка виявила зникнення коштів.


Нині триває досудове розслідування за ст. 190 (Шахрайство) КК України.


Правоохоронці застерігають: шахраї постійно вдосконалюють свої методи обману. Один із поширених способів – автоматизовані голосові дзвінки нібито від імені банків. Зловмисники змушують жертв виконувати певні дії, після чого отримують доступ до їхніх рахунків.


Як уберегтися від подібної схеми:


- не натискати цифри або кнопки у відповідь на дзвінки від «банківських установ», якщо ви щойно особисто не здійснювали вхід до свого електронного кабінету;


- перевіряти інформацію – самостійно зателефонуйте до банка за офіційним номером, зазначеним на вашій картці або сайті установи та уточніть необхідні відомості;


- не розголошувати дані банківських карток, SMS-коди або паролі стороннім особам чи автоматизованим системам;


- активувати двофакторну автентифікацію для додаткового захисту акаунтів у банківських додатках.
Погода, Новости, загрузка...