24 квітня в прес-центрі облдержадміністрації відбулося ІІ засідання студентської ради Житомирської області, в обговоренні питань якого взяли участь члени студентської ради, перший заступник голови обласної ради, співголова студентської ради Володимир Арешонков, начальник головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації, заступник голови студентської ради Раїса Гула, начальник управління освіти і науки облдержадміністрації, заступник голови студентської ради Олександр Пастовенський, начальник головного управління інформації та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Ірина Басова.
На засіданні було прийнято рішення про створення комітетів студентської ради: комітет здоров’я, соціальний комітет, науковий комітет, комітет працевлаштування, спортивний комітет, комітет мас-медіа, комітет культури, юридичний комітет, розподіл напрямів діяльності та затвердження персонального складу студентської ради Житомирської області. Учасники засідання затвердили персональний склад комітетів та вирішили, чим у поточному році вони займатимуться.
Так, управління освіти і науки облдержадміністрації спільно з комітетом працевлаштування до 25 травня має організувати та провести ярмарок професій для студентів вищих навчальних закладів області; управління охорони здоров’я облдержадміністрації спільно з комітетом здоров’я у період із 3 травня по 1 червня має сприяти в організації та проведенні акції серед студентів по здачі крові; юридичний комітет до наступного засідання студентської ради повинен розробити та представити для затвердження організаційний план проведення правозахисних консультацій студентам. Також головне управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації та управління освіти і науки облдержадміністрації спільно з комітетом мас-медіа проведуть виїзне засідання студентської ради Житомирської області на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Поряд із проведенням засідання студентської ради члени студенти в екскурсійній формі ознайомилися з діяльністю Житомирської обласної ради й облдержадміністрації.