Відповідь на це питання громадяни отримували в інформаційних наметах із аналогічним написом, які, починаючи з 12 листопада, були розгорнуті в усіх районах Житомира.
В результаті акції “Як платити ЖЕКу менше”- майже 10 тисяч житомирян отримали інформаційні матеріали із роз'ясненням - як здійснити перерахунок вартості послуг, якщо ЖЕК надав їх неякісно. Також в наметах надавали бланки актів та заяв до керівництва ВЖРЕПів про перерахунок оплати.
“Зацікавленість людей та їх надпозитивне ставлення до такої ініціативи показали, наскільки актуальне питання надання ЖЕКами послуг, - коментує результати акції координатор проекту “Громадянський ЖЕК” Шевченко Василь. - Щодня ми чули сотні скарг на неякісну роботу житлово-комунальних підприємств”.
Ініціатор проекту депутат Житомирської міської ради Величко Олександр розказав, що в результаті акції значно зросла кількість звернень до громадської приймальні і тепер щоп'ятниці там консультують громадян саме з питань житлово-комунального сектору.
Голова Житомирської обласної організації партії “Громадянська позиція” Ткачук Віктор наголосив: “В наметах працювали виключно партійці, а не проплачені працівники. Це свідчить про те, що партія Громадянська позиція в Житомирі розвивається не тільки швидко, а й правильно. Наші можливості зростають, і це - лише початок”.
Акція “Як платити ЖЕКу менше” - лише перший крок проекту “Громадянський ЖЕК”. На черзі - вивчення тарифної політики ЖЕКів, визначення собівартості складових тарифу та перевірка правильності його нарахування тощо.