Українці, сідаючи в таксі, ризикують натрапити на маніяка, психічно неврівноваженого чи п'яного водія. Усе частіше киян та гостей столиці возять на "гнилих", розбитих, прокурених машинах грубіяни, які не знають місто і, взагалі, зневажають пасажира, йдеться в сюжеті ТСН-Тижня.
За правилами таксисти мають виїжджати на лінію після обов'язкового технічного огляду авто та медичного огляду водія. Однак, для більшості таксофірм реальність - прямо протилежна. "Самозайнятих перевізників на сьогоднішній день взагалі ніхто не контролює. Він не проходить медичний та технічний контроль перед виїздом на лінію", - розповідає власник служби таксі. Самозайняті таксисти - це майже нікому невідомі люди, яких ніхто не контролює. Фактично, фірма виступає як телефонний посередник між тим, кому треба їхати й тим, хто хоче заробити. "Правда в тому, що сьогодні сліпоглухонімий музикант, маючи мобільний телефон - через 15 хвилин буде отримувати замовлення. Ніхто не дивиться. Реально в таксі може прийти маніяк", - розповідає голова профспілки таксистів. Таким чином пасажир опиняється беззахисним перед можливим п'яним, маніяком, вбивцею чи просто психічно хворою людиною. Навіть, якщо фірма й звільнить того, хто нахамив чи навіть побив, він цього не боїться, бо в інтернеті його чекають нові вакансії і робота буде вже завтра.
Примітно також, що таксисти навчилися саботувати виклики в пікових ситуаціях. Наприклад, зранку та ввечері, коли можна простояти в заторах або під час сильних дощів чи снігопаду, коли можна пошкодити машину. "Це вільна людина, яка працює у зручний для неї час", - додає власник служби таксі. Водночас, у профспілці підозрюють, що ринок таксі свідомо доводять до безладу, аби потім монополізувати. Як вважають експерти, такі нововведення можуть підвищити якість обслуговування. Проте, прибравши армію нелегальних таксистів, тарифи теж зростуть.