Схоже що представники житомирської опозиції почали не словом, а ділом показувати свою роботу.
Так. як повідомляє
Рупор Житомира,
депутат Житомирської міської ради, відомий політик та опозиціонер
Юрій Мойсеєв на своїй сторінці на Фейсбук щойно поділився:
На минулому тижні, було засідання комісії з питань економіки, транспорту, зв'язку, підприємництва та торгівлі, надали таку рекомендацію:
РЕКОМЕНДАЦІЯ
Міському голові
Дебою В.М.
Основним видом транспорту з перевезення пасажирів в місті Житомирі, багато років є тролейбус. Зараз в місті працює 15 маршрутів тролейбусів. На маршрутах працюють в основному тролейбуси ще радянського виробництва.
Така кількість маршрутів не дозволяє говорити про велику мережу тролейбусних ліній.
Всі маршрути розташовані на вулицях Київська, В.Бердичівська, І.Гонти, Селецька, Космонавтів, Ціолковського, Вітрука, Вокзальна, Баранова, Корольова, Котовського, Ватутіна, Щорса, Перемоги, Московська, Львівська, Театральна, Адмірала Щасного, М.Бердичівська, Черняхівського та проспект Миру.
В середньому, на кожний маршрут задіяні не більше як по 1,5 вулиці, тобто всі маршрути рухаються майже по тих самих вулицях.
Поява нового, для міста, виду транспортних перевезень пасажирів – маршрутних таксі (мікроавтобусів) дозволило задовольняти потреби пасажирів в зручному та швидкому пересуванні по місту. Організація ж майже всіх маршрутів маршрутних таксі стала причиною значного транспортного навантаження на прилеглу частину вулично-дорожньої мережі. Деякі з них можна називати «екскурсійними» за термінами перебування пасажирів та довжиною маршруту, які далеко відійшли від поняття ефективності обслуговування населення.
Якщо скласти всі маршрути автобусів, маршрутних таксі, тролейбусів, трамваїв та поділити на кількість вулиць, по яких вони рухаються, то знов буде збережена така ж тенденція, що й з маршрутами тролейбусів, тобто не більше як по 1,5 вулиці, так як всі маршрути транспортних засобів прокладені по невеликій кількості вулиць, що має ряд негативних наслідків, а саме:
1. Транспортними послугами задіяна вузька мережа вулиць та доріг. Частина населення міста не в змозі користуватися послугами пасажирського транспорту загального користування.
2. Майже кожний другий маршрут маршрутного таксі дублює маршрут комунального транспорту, що призводить до погіршення фінансового стану КП «ЖТТУ».
3. Додаткове навантаження транспортом центральної частини міста.
4. Не розвиваються торгівельні та культурно-оздоровчі заклади на периферії.
5. Не раціонально використовується час населенням міста на пересування по місту.
6. Завантаженість вулиць є причинами різкого зменшення термінів експлуатації вулиць міста.
7. Зростає кількість шкідливих викидів від автобусів, особливо в центральній частині міста.
Все вищенаведене призводить до зменшення надходжень до місцевого бюджету та зростанню незапланованих витрат бюджету.
Проблема організації дорожнього руху транспорту та зокрема пасажирського транспорту в великих містах, яким є місто Житомир, викликає занепокоєння і тривогу за здоров’я та життя їх громадян.
Часті зміни схем руху автобусів та мікроавтобусів в місті говорять про те, що автори змін чи не прораховують свої дії, чи не є фахівцями в даній галузі.
Можливий і третій варіант.
Кожна з змін погіршує фінансові показники трамвайно-тролейбусного управління – основного перевізника пасажирів в місті Житомирі.
Останні пропозиції управління транспорту і зв’язку, за попередніми підрахунками, можуть за рік призвести до недоотримання 15 млн. гривень виручки КП «ЖТТУ», кошти підуть автоперевізникам.
Ми рахуємо, що схему руху пасажирського транспорту повинні розробляти не працівники управління транспорту і зв’язку, а фахівці проектних організацій, які розроблять схему руху на 2013 рік та перспективний розвиток на 10 років з поетапним розподілом маршрутів руху електротранспорту та автобусів та нормативно розрахують щорічну потребу в оновленні рухомого складу ТТУ.
У зв’язку з вищевикладеним, рекомендуємо:
1. закласти в програму соціально-економічного розвитку на 2013 рік кошти на розробку схеми руху пасажирського транспорту в м. Житомирі на 2013-2023 роки та залучити до цього фахівців проектних організацій;
2. припинити здійснення перевезення пасажирів приміськими автобусними маршрутами загального користування, які працюють в більшій частині свого маршруту в м. Житомирі, такі як:
– №102 «Довжик-Вокзал»;
– №104 «Іванівка-Станишівка»;
– №106 «Глибочиця-Барашівка»;
– №108 «Зарічани-кооператив «Восход»;
– №109 «Дениші-Вокзал»;
– №110 «Сонячне-Вокзал»;
– №121 «Станишівка-Глибочиця»;
– №125 «Оліївка (Піщанка)-Вокзал»;
– №126 «Тетерівка-Польова»;
які призводять до фінансових втрат КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», міських перевізників та екологічного забруднення міста.