Ця зима з різкими перепадами температури повітря особливо зашкодила асфальтному покриттю. У результаті на дорогах з'явилися як маленькі ями, так вже і величезні вибоїни. Це спричиняє пошкодження комунального та приватного транспорту, викликає аварійні ситуації на дорогах.
"Аби зберегти до весни покриття, ями потрібно пломбувати вже у лютому, – каже начальник КП "Управління автомобільних шляхів" Володимир Гаврилюк. – Адже туди потрапляє вода, яка потім замерзає і далі розриває асфальт".
А міський голова Володимир Дебой, який також виїжджав на ремонтні робот, додав, якщо зараз дороги не залатати, потім ремонт обійдеться набагато дорожче".
Перше місце роботи міні-асфальтного заводу було розташоване на розі вулиць Київське шосе і Баранова. Перед латанням кожну яму висушують газовими грілками, поливають смолою, потім кладуть асфальт, який за годину засихає.
Латання аварійних ям проводять за допомогою сучасної техніки, повідомляє прес-служба міськради. Німецький міні-асфальтний завод працює за новою технологією, перероблюючи для латання ям попередньо знятий асфальт. Такий завод дає можливість виробляти до 5 тонн асфальту за зміну.
Однак однієї такої машини на латання ям по всьому місті замало, наголосив міський голова і запевнив, що розглядатиме варіант купівлі нового сучасного обладнання.
Першочергово лататимуться аварійні ями по тих вулицях, де найбільший рух транспорту: розпочали із Київського шосе. Далі вулиці Київська, Ватутіна, Перемоги, Велика Бердичівська. Коли ж температура повітря підніметься до +15 градусів – запустять стаціонарний асфальтний завод та розпочнуть більш масштабний ремонт доріг, кажуть в "Управлінні автомобільних шляхів"