У третій четвер кожного місяця Йосип Запаловський приймає звернення та безпосередньо спілкується з жителями області. Громадяни порушують особисті, колективні, суспільні проблеми з різних напрямків життєдіяльності та заручаються підтримкою керівника представницької гілки влади у їх позитивному вирішенні. На черговий особистий прийом громадян, що відбувся 12 грудня, надійшло майже 60 звернень.
До Йосипа Запаловського з проханням про матеріальну допомогу та сприяння в наданні медичних послуг звернулася 80-річна жителька області. Обидва її питання були вирішені на місці.
Нерідко виникають непорозуміння у колективах, у тому числі й установ, що належать до комунальної власності обласної ради. Представники одного з таких колективів звернулися до Йосипа Запаловського під час особистого прийому громадян та висловили недовіру керівництву закладу і правомірності його дій. Вирішити це питання голова обласної ради доручив спеціально створеній робочій групі, яка має виїхати на місце та з’ясувати стан справ у закладі.
«Я вдячний всім, хто наважується звернутися і розповісти про негаразди, які виникають в їхньому житті. Адже особистий прийом громадян – це дієва форма спілкування влади з громадою. Як голові обласної ради мені важливо знати, чим живуть люди у різних куточках області, яка атмосфера панує у колективах, що працівники думають про своїх керівників, як оцінюють роботу органів місцевого самоврядування, як люди хотіли б змінити існуючу ситуацію. З кожного питання, з яким звертаються, намагаюся прийняти правильне рішення, надати людям всю можливу допомогу», – каже Йосип Запаловський.
Прес-служба обласної ради