Продажі перших партій планшета iPad 2 від Apple відповідають прогнозам і навіть дещо перевищили очікування офіційного дистриб’ютора «яблучної» продукції в Україні компанії ERC.
У ERC відзначають, що незважаючи на те, що продажі планшета iPad 2 в Україні перевищили очікування, продукт має нереалізований потенціал, пов'язаний з відсутністю повної інформації про його можливості та особливості застосування у різних сферах. Дистриб'ютор намагається вирішити цю проблему проведенням освітніх заходів для партнерів й українських ЗМІ.
У ERC відзначають, що використання iPad для цифрових медіа буде зростати. «Попит на iPad 2 в Україні досить хороший, спостерігається зростання популярності цих пристроїв. З усіх інших продуктів Apple саме iPad 2 продається найбільш динамічно, причому ми спостерігаємо зростання продажів протягом певного часу після їхнього старту в Україні. Очікуємо, що найближчим часом збільшиться кількість газет, журналів, телеканалів, інформаційних агентств, які будуть публікувати свої матеріали в мультимедіа форматі для українських користувачів планшетів», - говорить директор департаменту дистрибуції Apple компанії ERC Сергій Кадулін.
Дистриб'ютор не вважає, що недостатнє покриття 3G - зв'язку в Україні є одним з факторів, який стримує зростання популярності гаджета від Apple. «По-перше, у продажу є моделі Wi-Fi, для використання яких 3G не потрібен. По-друге, якщо говорити про моделі 3G, які у нас продаються в більшій пропорції, то особливих проблем з вибором оператора і підключеннями ми не помітили», - кажуть у ERC.
Відзначимо, що раніше мережа цифрової техніки Moyo повністю розпродала першу партію планшетів iPad 2, завезених до магазинів.
Нагадаємо, що в Україні 27 травня стартував офіційний продаж другої версії планшетника iPad. Це перший з легендарних гаджетів компанії Apple, який буде офіційно продаватися в нашій країні. Нагадаємо, раніше телефони iPhone і перше покоління iPad продавалися тільки сірими дилерами або привозилися користувачами з-за кордону.
Джерело: UH.net