Сьогодні, не беручи до уваги іноді зависокі
ціни телефонів, популярність смартфонів та планшетів серед молоді стрімко росте. А причина - ось у чому.
Психологи стверджують, що для підлітків мобільний телефон - це не тільки засіб зв'язку. Вони розглядають телефон як продовження власної особистості. Мобільник для підлітка виступає засобом підвищення самооцінки.
Вивчаючи звички найбільш активних користувачів мобільного зв'язку, психологи встановили, що більшість з них беруть мобільник в руки кожні 10 хвилин протягом усього дня. В основному телефон використовується для відправки і прийняття sms-повідомлень. Найактивніші користувачі мобільних телефонів відчувають і найбільша кількість особистісних проблем.
Підлітки одержимі своїми телефонами і починають нервувати, коли їх просять вимкнути його (наприклад, в аудиторії). Деякі відчувають синдром відміни, якщо не отримують дзвінків або sms, а це веде до підвищеної тривожності та проблемам в самооцінці.
Головна проблема для підлітка - приналежність до групи і позначення меж цієї групи. Якщо підліток невпевнений у собі, знаходиться в пригніченому, тривожному стані, йому потрібне постійне підтвердження приналежності до тієї чи іншої групи.
Для цієї мети мобільний телефон найчастіше і використовується - адже дзвінки і sms-повідомлення є показником затребуваності підлітка. І чим їх більше, тим самооцінка вище.