Реалізовуючи державну політику у сфері адміністрування податків, органи ДФС, з поміж виконання інших завдань, забезпечують та організовують надання адміністративних послуг відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги” (далі - Закон) та в межах своїх повноважень. Як і будь-який орган виконавчої влади, ДФС є суб’єктом надання адміністративної послуги, як результату здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначеному Законом.
Надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється в 13-ти центрах обслуговування платників (далі - ЦОП), які функціонують при Житомирській, Бердичівській, Коростенській, Малинській, Новоград-Волинській, Овруцькій, а також у відділеннях, де не створено ЦОП.
Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечують 84 працівника органів ДФС у Житомирській області, в тому числі працівники, залучені додатково згідно графіків чергування для забезпечення роботи ЦОП в звітні періоди, у вихідні (святкові) дні.
Станом на 01.05.2018 року працівниками органів ДФС в центрах обслуговування платників надано 56,3 тисяч адміністративних послуг, всього по ГУ ДФС – 72,4 тисяч.
Найбільше надано адміністративних послуг: з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника – 28,5 тис., видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 26,1 тис., реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 3,8 тисяч.